23 Temmuz 2007 Pazartesi

Mantar Soslu Tavuk




Bu tarif de Ebru'nun tariflerinden... Yine oldukça pratik ve ağza layık bir yemek oldu...

Geçen haftaki heroes partimizde yapmıştım bu yemeği, mantar sevmeyen Özlem bile severek yedi... Şarap da Enis'in Belçika'dan dönerken aldığı çok güzel bir bordeaux idi...

Malzemeler

2 paket piliç kalça şiş(12-15 adet)
2 paket toz mantar çorbası
1 kutu pınar krema
Karabiber

Tavukları karabiber eklediğiniz kremalı mantar çorbası tozuna iyice bulayın ve yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizin. Üzerine kremayı dökün. 200 dereceye ayarlanmış fırına koyun. İyice kızarıncaya kadar pişirin. Tepsinin yarısına tavukları dizdim, diğer yarısına elma dilimli patates koydum, üzerine kekik,karabiber, kırmızıbiber, tuz ve zeytinyağı döktüm. Patates ve tavuk hemen hemen aynı sürede pişiyor.

Afiyet olsun...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Sen boyle yemekler, pastalar yapmaya devam edersen, pasam ve ben yakinda 120 kg olcaz valla...

ACIBADEM KURABiYESi dedi ki...

Afiyet olsun... Tabi ki 120 kg olmanız hiç işimize gelen bir durum değil o nedenle bundan sonra menüde sadece salata olacak :) O da paşanın uzmanlık alanı biliyorsun :) Sanırım bu da paşanın hiç işine gelen bir durum olmaz :)

Ben ve kankam bundan sonra size diyet menüler hazırlamak için elimizden geleni yapacağız:)

cekirdeksizuzum dedi ki...

ben mantarlı olduğunu duyunca önce biraz şüphe ile yaklaştım ama gerçekten süperdi. ellerine sağlık canım...

ACIBADEM KURABiYESi dedi ki...

Afiyet olsun canım...