17 Temmuz 2007 Salı

Kurutulmuş Domatesli Köy Ekmeği


Sanıyorum gittikçe daha güzel ekmek yapmaya başladım, çok güzel kabardı.


Malzemeler

1 paket Sinangil Köy Ekmeği unu
330 ml su
1,5 tatlı kaşığı sıvıyağ
1,5 tatlı kaşığı şeker
paketten çıkan instant maya
2-3 adet kurutulmuş domates(küp şeklinde doğranmış)
2-3 adet ceviz (parçalanmış)
2 çay kaşığı keten tohumu

Suyu ve yağı ekmek makinesinin tavasına koyun üzerine unu, şekeri ve mayayı ekleyin. Min. 3,5 saatlik bir programda pişirin.

Afiyet olsun...

2 yorum:

Tijen dedi ki...

Ben de istiyorum o ekmekten. O şaraptan da. Bir kadeh yeter. Bir dilim de ekmek. Çok şey mi istiyorum? Ellerine sağlık!
Tijen

ACIBADEM KURABiYESi dedi ki...

Hakikaten şarap çok güzeldi:) Yanına da mantar soslu tavuk ve patates yapmıştım. Her iki resim de de fon olarak kullanıldıktan sonra afiyetle içtik :) Mümkün olsa her ikisinden de göndermeyi çok isterdim.

Sevgiler

Dilek