1 Nisan 2009 Çarşamba

Silifke'nin Mekik Tatlısı



Bu tatlı benim yediğim en güzel şerbetli tatlı diyebilirim, tam benim damak tadıma göre...

Silifke'de annemlerin komşusu bayramda getirmişti, ben o gün bugün bu tatlının hastasıyım. Ertesi yaz ben hemen sordum, bu tatlı nasıl yapılıyor diye tabi:) Ama o yapmamış, evde şipariş usulü yapan kadınlar varmış genellikle satın alınırmış ya da komşumuz öyle yapıyor bilemiyorum.

Yağda kızaran bir tatlı olduğu için ben bunu bu şekilde yapmayı düşünmüyorum tabi:) Bunun fırın versiyonunu denemeyi düşünüyorum ama ne zaman bilmiyorum:)

İçinde de ceviz, tarçın ve şeker karışımı var, baklava hamuru gibiydi hamuru da denemek isteyenler için...

4 yorum:

ipek aral kişioğlu dedi ki...

Merhaba,

Gerçekten çok güzel ve büyük emek sarfettiğiniz bir yemek blogunuz var. Neden blog ödülleri 2009′a katılmıyorsunuz?

http://2009.blogodulleri.com/

Selamlar

İpek

beste dedi ki...

ogrensene bu guzel tatliyi yapmayi bize de ogretirsin sonra:) harika gorunuyor ama firinda olsun daha hafif olur!

Mimosa Café+Design dedi ki...

çok merak ettim. ben aslında mersinliyim ama buna hiç rasgelmedim. bir dahaki gidişime mutlaka araştıracağım.

Akdeniz Kızı dedi ki...

annemde yapar,beste arkadaşın dediği gibi fırında deneyip fotoğraflayabilirim....:)...iyi fikir...