10 Eylül 2008 Çarşamba

Barbunya



Buna benzer bir yemeği 30 dakika yemeklerinde Rachael Ray'in programında izlemiştim. O hazır fasulye konservesi kullanmıştı. Biz sevdik pratik bir yemek gerçekte, yaz için de oldukça hafif bir yemekti. Oldukça uzun zaman oldu yapalı yazın başlarında yapmıştım, şimdi yaz bitmek üzere:(


Malzemeler

250 gr. Barbunya (Ben buzluktakileri değerlendirdim, taze ya da konserve ya da kuru olabilir)
3-4 yeşil biber
2-3 kırmızı biber
1 Soğan
2-3 diş sarımsak

Karabiber
Tuz
Zeytinyağı


Önce barbunyaları haşladım, suyunu süzdüm. Sonra soğanları doğradım ve zeytinyağında kavurdum. Sarımsak ve doğradığım biberleri de ekledim. Biraz daha kavurduktan sonra barbunya ve tuz, karabiber ekledim. Biraz daha kavurdum. İşte bu kadar:)

Afiyet olsun...

13 yorum:

Öznur dedi ki...

Merhabalar canım,
Rachael Ray Show'u bende izliyorum bazen gerçektende harika yemekler yapıyor ama uygulaması biraz zor. Orda herşey hazır paketlerde satılıyor galiba. Bide en ilgincime giden Tavuk, et ve sebze sularının kutuda olmasıydı.
Barbunya yemeğinde harika gözüküyor. Ellerine sağlık.

Sevgilerle...

SMİLENA dedi ki...

çok güzel görünüyör.ben sarımsak koymuyorum ama öyle de deniycam.eline sağlık.sevgiyle semra

Adsız dedi ki...

hımmm kavur kavur nefiss

ellerine sağlık
sevgilerr

elma şekeri dedi ki...

Ellerine saglik canim
Sevgilerimle.....

ACIBADEM KURABiYESi dedi ki...

Yorum yapan herkese teşekkürler.

Ben sarımsak ve barbunya ikilisini birbirine çok yakıştırıyorum. Bir de çiğ sarımsak mideme dokunduğu için böyle yemeklerin içinde tüketebiliyorum sadece...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Sevgili Acıbadem,yemek çok güzel görünüyor.ellerine sağlık.hatunu ben de izliyorum,gerçekten iyi iş çıkarıyor.ama arkadaşın da dediği gibi orda herşey hazır satılıyor ve çok pratik.normalde 30 dk. daha çok zaman alır.annemle izledik bi gün ,o hiç beğenmedi,dedi ki ne bu herşeyi bütün bütün atıyor:-)))çok güldük kardeşimle.

sevgilerimle...

ACIBADEM KURABiYESi dedi ki...

Evet Neslihan ben de marulları poşetten çıkarıp bölüp koyuyor sinir oluyorum ben zaten yarım saat marul yıkıyorum yemek yapmak şöyle dursun :)

cekirdeksizuzum dedi ki...

ellerine sağlık canım, çok iştah açıcı görünüyor. yaz bitmeden dolaba barbunya koymak lazım.

ACIBADEM KURABiYESi dedi ki...

evet Özlemcim almak lazım, hatta dün biz organik pazardan aldık 2 kilo :) kışın iyi oluyor çabuk da pişiyor...

kıyak dedi ki...

yufka cipsi poker gecelerinde yapıyoruz.
Bence diğer cipslerden daha güzel.
''kısa sürede güzel yemekler'' nasıl yapılabilir?
bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

Harikasın dilekciğim, nasıl teşekkür etsem az. Ben hangi markanın aldığımıda hatırlamamıştım. SÜppersin.

:) Sıcacık sevgiler.. Makarnanın yanına ekleyeyim hemen :)

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Kandilin mübarek olsun canım.sevgilerimle...

Tijen dedi ki...

Tam benim yaptığım gibi. Bayılıyorum barbunyayı bu şekilde pişirmeye. Hem renkli, hem leziz, hem iştah açıcı. (Hoşgeldin sen de!)