13 Ekim 2008 Pazartesi

Patatesli Tavuk



Biliyorum patates ve tavuğu biraz kavurunca daha lezzetli oluyor.

Malzemeler


200 gr tavuk göğsü
1 Patates
3 Domates
1 Kuru soğan
1 Kırmızı biber
Karabiber
tuz
zeytinyağı

Domates ve soğanı doğrayıcı ile parçalayın. Patatesi doğrayın. Tüm malzemeleri düdüklü dencereye koyun ve pişirin. Ben Clipsoda pim çıktıktan sonra 20 dakika pişirdim.

Afiyet olsun...


Not: AAA başlığa bezelyeli tavuk yaz bi güzel tarifini de ver, resimde bir tane bezelye olmasın, şaşkınım galiba...

3 yorum:

Öznur dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Bu yemeği ben çok severim. Yanında pilavla süper bi ikili oluyor bence. Yiyenlere afiyet olsun.

Gönül dedi ki...

hayatım ellerine sağlık patateside tavuğuda sseverim güzel kaynaştırmışsın:)) sevgilerimle öpüyorum

Endüstriyel Mutfak dedi ki...

Ellerinize Sağlık Güzel olmuş, zahmetlerinizin karşılığını inşallah fazlasıyla alırsınız... teşekürrler..