1 Nisan 2009 Çarşamba

Silifke'nin Mekik Tatlısı



Bu tatlı benim yediğim en güzel şerbetli tatlı diyebilirim, tam benim damak tadıma göre...

Silifke'de annemlerin komşusu bayramda getirmişti, ben o gün bugün bu tatlının hastasıyım. Ertesi yaz ben hemen sordum, bu tatlı nasıl yapılıyor diye tabi:) Ama o yapmamış, evde şipariş usulü yapan kadınlar varmış genellikle satın alınırmış ya da komşumuz öyle yapıyor bilemiyorum.

Yağda kızaran bir tatlı olduğu için ben bunu bu şekilde yapmayı düşünmüyorum tabi:) Bunun fırın versiyonunu denemeyi düşünüyorum ama ne zaman bilmiyorum:)

İçinde de ceviz, tarçın ve şeker karışımı var, baklava hamuru gibiydi hamuru da denemek isteyenler için...

4 yorum:

ipek aral kişioğlu dedi ki...

Merhaba,

Gerçekten çok güzel ve büyük emek sarfettiğiniz bir yemek blogunuz var. Neden blog ödülleri 2009′a katılmıyorsunuz?

http://2009.blogodulleri.com/

Selamlar

İpek

beste dedi ki...

ogrensene bu guzel tatliyi yapmayi bize de ogretirsin sonra:) harika gorunuyor ama firinda olsun daha hafif olur!

Mimosa Café dedi ki...

çok merak ettim. ben aslında mersinliyim ama buna hiç rasgelmedim. bir dahaki gidişime mutlaka araştıracağım.

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

annemde yapar,beste arkadaşın dediği gibi fırında deneyip fotoğraflayabilirim....:)...iyi fikir...